oyoyoyyedibeni tazeanne98 ya neden buyukler boyle yapıyor hic anlamıyorum. Destek olmaları gereken yerde. Yat uyu canm hiiiic bise olmaz.
kuzeytobaby tazeanne98 ben çok yalnız kaldım çok şükür hiçbir sorun olmadı. Aklıma hiç kötü bi şey getirmedim çünkü. Düşüncesi bile yoktu yani.
tazeanne98 kuzeytobaby dediğim gibi Normalde ben de korkmam Hatta Evde Tek Başına korku filmi izleyen bir insanım ama öyle bir baskı var ki sakın uyuma diye bugün Annem giderken bile uyarıp durdu
Noname21 tazeanne98 ben uyuyup alarm kuruyordum 30 dakikada bir 😀 uyumazsan sonra daha derin uyuyorsun
glsh22_ tazeanne98 bende bugün 20 günlük lohusayim ilk hafta disinda hep yalnızım ve 3 yaşında bir oğlumda var kimseye kulak asma hersey yoluna giriyor ve yanlizliga da alisiloyor sen artık bir annesin ve bebeğin için en iyisini bilirsin