minicikbebis Bebegim 7 aylik ve bugün ne yedirdiysem hepsini kustu ve ishal olmus muhtemelen midesini üşütmüş basina gelen var mi ne yapmaliyim
affa minicikbebis benim bebek 6 aylık oda ishal olmuşdu ama sıkıntı yapmayın sıkıntı kabız olmaması en azından dışkısıni yapıyor bir şeyler yaparsanjz ishali daha kötü yaparsınız.o yüzden. Bence biraz daha katı gıda vermenizi oneririm
Beyzaveduru Bol bol emzirin ishali kesmenin pek yolu olmuyor. Sıvı açığı olmasın. En önemlisi o. Beslenmesi de azsa doktora götürün mutlaka