anneliksevinci Bebeğim 44 günlük ateşi 37-37.2 çıkıyor bazı kaynaklar 37.5 a kadar normal demiş doğru mu
Tursununannesi Öyle diyorlar fakat bence 37 ateştir. Hafif ateş. Bebeğim 37 iken çok halsiz üzgün oluyor