Kbraoguz Kızım diş çıkartmaya başlıyor iki gündür huysuz doğal olarak. Dişini rahat ve ağrısız bir şekilde çıkartması için öneriniz nedir? Zeytinyağı ve kramfil koydum dolaba yarın deneyeceğim. Başka ne yapabilirim?
gamzeomur1 Kbraoguz soğuk yoğurt yedir ve bol bol silikon diş kasiyicisi yumuşak olmasın sinirleniyorlar ☺️
aselkus09 Benim bebegimde oyle 5.5 aylik asiri huysuzlandi. Gozuken bi sismede yok ama dise bagladim huysuzlugunu. Karanfili nssil yptiniz
Kbraoguz aselkus09 7-8 adet karanfile 2 yemek kaşığı kadar zeytinyağı koyup buzdolabında beklettim canım
eylaynr Ben 4 dıştan sonra tetagil toz aldım. 2 kere kullandık çok rahatladı. ( doktorumun tavsiyesi ile)
kornisontursu_ zeyslittlebaby aynı jeli doktor bize de yazdı araştırdım içerisinde benzokain maddesi bulunuyor ve bu da solunum rahatsızlıklarına sebep oluyor tavsiyem kullanmayın
ikiekmekaldimevegidiyorum Kbraoguz karanfilleri havanda dövüp koyarsanız daha etkili oluyor bir de taze soğan verin ek gıdadaysa elinde gevelesin ikisi bize iyi geliyor
Hul07 Kbraoguz merhaba işinize karışmak gibi olmasın ama, karanfilleri tokmak tarzı birşeyle ezip zeytinyağı eklerseniz daha etkili olup karanfilin özünün çıktığını düşünüyorum. Ben bebeğimde o şekilde yapmıştım
busraalanya Kbraoguz merhaba evet jeller sakıncalı baya tetagil tamamen bitkisel . Instagram ve YouTube dan Osman gönülalın videolarından faydalanabilirsiniz çok iyi bir doktordur.
Damdandusenanne_ Kbraoguz tetagil jel değil granül. Kısa süreli rahatlatıyor. Aynı şekilde zeytinyağı karanfili de kullandım. Karanfili havanda ezip öyle koydum zeytinyağına bn. Bunlar hep kısa süre etki ediyor.
ebruegehan busraalanya aynen bende o doktoru takip ediyorum ekstra kendi doktorumuzuza da danışıp tetagili soracağım
sofyakus hry410_ formül mamaları dondurup çözdürmek çok sakıncalı lütfen böyle şeyler yapmayın . Anne sütü gibi değil içeriği
Kumsal0734 1 yaşında kızım biz tetagil toz kullandık bitkisel başka bisey iseyaramadi 6 yaşında oglumva4 ona da bebeklerinde kullandim