Ilk anneliğim ve bebegim henüz 25 günlük. Doğumdan beri annem bizde kalıyor ve birlikte bakıyoruz. Geceleri bebek uyumak nedir bilmiyor resmen ne doymak ne de uyumak biliyor bende süt de bitince mama takviyesi yapiyoruz. Gecenin yarısı annem diğer yarısı ben dönüşümlü bi şekilde hallediyoruz. Ben uyanirken ve uyanik kalmaya çalışırken o kadar zorlanıyorum ki. Gözlerim kapanıyor başımı tutamıyorum ve o an anneme devredip sadece uyumak istiyorum. Uyumadan süt de birikmiyor ztn. Asıl sorun annem 40 ından sonra evine dönecek ve ben bebekle bir başıma kalıcam, işte o zaman ne yapıcam nasıl yapıcam bilmiyorum. Nasıl gecekcek geceler uykusuz tek başıma nasil dayanicam. Evin işi gücü apayri bir defter
Herkes nasil yaptı bilmiyorum iyice lohusa kafasına girdim oturdum ağlıyorum. Sizler nasil yaptınız o geçiş süreci nasıl oluyor.