Aycaall Kızlar doğumdan sonra 2 ay regl oldum şimdi tekrardan durdu, eşimde korunuyor herhangi bir şey olmadı hamile olmak için.. Bu durumu yaşayan var mı normal mi?
umaytoss bende dogumdan dort ay sonra oldum uc kere sonra gelmedi galiba bir yıl düzensiz gelmesi normalmis doktorum oyle demişti tekrar gidemedim yoğunluktan