zeynepoyku33 Hanımlar merhaba. Vestel kurutma makinesi kullanipta aranızda memnun olan var mı, yorumlarda çoğu kişi memnun. Yengem kullanıyordu ondan Vestel aklıma yattı sizin görüşünüz nedir bilgilendirirseniz sevinirim🤗
asya___ zeynepoyku33 merhaba ben Vestel kullanıyorum genel olarak memnunum. Siz hangi modeli aldınız kuruldumu makineniz
arvendoga zeynepoyku33 bende var aşırı aşırı memnunum elim kolum resmen . Ayrıca çamaşır makinem 10 kilo ama kurutma makine 7 kilo. Kurutma makinelerinin içi çok büyük 10 kg lüks çamaşır makinesinde ki bütün çamaşır 7 kg luk kurutmaya sığıyor bilginiz olsun
Eytufe Harrye23 merhabalar makinenin en alt kısmını açtığınızda su birikintisi yada su damlacıkları oluyor mu ne kadar sürede o alt kısmı açıp yemizlıyorsunuz
Harrye23 zeynepoyku33 genellikle günlük programda kullanıyorum kurutma seviyesini 2 yapıom gayet güzel kurutuyor
zeynepoyku33 asya___ Merhaba evet dün kuruldu, 9 kg olanı aldım km 96201 modeli. 2 kere çalıştırdım henüz ama kupkuru çıkarttı çamaşırları. Memnunum yani şimdilik.
bebisim67_ zeynepoyku33 merhaba hangi programda nasıl kullandiniz kupkuru çıkarttı bizde yeninaldik dün kuruldu denedim bebeğin Çamaşrlarni alerji uzmaninda ama bazılarını biraz yaş çıkarttı
zeynepoyku33 bebisim67_ Merhaba km 96201 modeli yazınca çıkıyor. Ben renklileri pamuklu dolap kuruluğunda kullandım gayet kuruydu çıktığında. Dünde beyazları kuruttum ama onu karışık modda attım. İçinde havlu iç çamaşırı vs olduğu için. Yengemde Vestel kullanıyor o karışık atıyormuş bende deneyeyim dedim kupkuru çıkarttı. Karışık kullanırım herhalde bundan sonra. Bebek kiyafetlerini de birazdan atacağım alerji uzmanı modunda. Bakalım deneye deneye bulacağız inşallah😊
arvendoga bebisim67_ ekstra kuru ya atın kurutma derecesini 3 yapın birde kuruluk önlemeye basıp öyle çalıştırın tamamen kup kuru çıkacak
zeynepoyku33 asya___ alerji uzmaninda çalıştırdım bebek kiyafetlerini, kurutma seviyesini değiştirmedim ama 1. Seviye yapmak gerek sanırım , çünkü kıyafetlerin lastik kısmı nemli çıktı
asya___ zeynepoyku33 bende 97202 modeli var genelde nemli çıkıyor siz kupkuru çıkıyor deyince şaşırdım ekstra kuru da nemli kalmıyor seviyeside çeker falan diye yükseltemiyorum
zeynepoyku33 asya___ kuruluğu seviye 1 yapmıştım dün kupkuru çıktı ama bugün ellemedim biraz nemli çıktı. O yüzden seviye 1 yaparak çalıştırırım artık
Eytufe asya___ "#p30339553 merhabalar makinenin en alt kısmını açtığınızda su birikintisi yada su damlacıkları oluyor mu ne kadar sürede o alt kısmı açıp yemizlıyorsunuz
bebisim67_ zeynepoyku33 bnde dün bebeğimin çamaşırlarını alerji uzmannda calstrdm ilk kez (seviyesiyle oynamadan )bazılarını biraz ıslak çıkarttı ama çamaşır makinesinde devir sıkmasınida 400 de sktrtmştm siz kaçta sktrdnz
bebisim67_ zeynepoyku33 bazen ıslak ya da nemli çıkarmasınn sebebi de çamaşır makinesinde ki sıkma sevenden olablr mi acaba diye düşünüyorum,sizce? Çünkü kullanma klavznda hep sktmayi camasir yıkama da 800 1000 yapın yazyor programlarda
zeynepoyku33 bebisim67_ yok renklileri seviye 1 ayarlamistim ama bebek kıyafetlerinde ellemedim o yüzden biraz nemli çıktı ama artık onu da seviye 1 yapacağım