Nesli_cihangir Anneler bir akıl verin nasıl oluyor bi kaç ay önce de yazmıştım hala değişen birşey yok oğlum 15 aylık bir yaşına kadar ben baktım doğduğundan beri temas sevmiyor 3 aydır çalışıyorum işten gelince asla yüzüme bakmıyor görüntülü arıyorum umursamıyor babanne bakıyor ama ona karşıda aşırı bir ilgi içinde değil onı geçtim ben annesi olarak çok yıpranıyorum şarkılar söylüyorum oyun oynuyorum kızmıyorum sürekli konuşuyorum ama yok sarıl anneye diyince asla yanaşmıyor herkesin içinde yapınca ayrı bir üzülüyorum düzelir mi acaba diyorum ama daha da soğuk davranıyor bu durumu yaşayan varmı
altioktuana Nesli_cihangir bence önemli olan göz teması var mı? Seslenince bakıyor mu? İstediği bir şeyleri işaret ediyor mu? İletişim kuruyor mu? Bunlar varsa gerisi kendi tercihidir bence teması sevmiyor olabilir mesela ben de sevmiyorum :) Ama aklınıza takılıyor ise bir uzmana sorabilirsiniz? Siatt gelişim testleri var onları da araştırabilirsiniz. Sevgiler
brsnn İşe başladığınız için mi tavır yapıyor acaba , çok etkilendi galiba. Benimki daha küçük, üstte kalsın diye yazıyorum. 🙏
Birbalannesi09 Benim kizimda 1 yasinda oda bana düşkün deil babası işten gelince koşmaz kapıya ne bilim temas sevmez kolumu açarım gel sarıl gelmez ben de üzülüyorum geçer inslh bu günler ben rahatsız olmazdim vala bana bağımlı olsaydı hani bensiz durmasaydi fln
Nesli_cihangir Birbalannesi09 aymı Benimkide öyle çalıştığım içinde daha da uzakşaşıyor diye üzülüyorum