Duru07 bende bağlattım doğum sonrası doktoruma sordum nasıl bir işlem uyguladınız diye ilk önce bağladık sonra kestik sonrada yaktık dedi pek de ihtimal yok yani önceki senelerde sadece bağlama işlemi uygulandığı için tüplerin açılması söz konusu oluyomuş bu kadar işlemden sonra hamile kalırsak da başımazla beraber büyük bir mucize olur