Kızlar bebeğim 40 günlük doğduktan sonra sarılık olmuştu değeri 16 idi yatış verildi bir gece ışık tedavisi gördü diğeri dokuza düştü çok da güzel emiyor doyuyo da ama nedense bugün 40 kontrolümüz vardı yine değeri 14’e çıkmış kafayı yiyecegim üzüntüden😞 Ne yapabilirim önerebileceğiniz bir Şey var mı