teachersrn LtfyeAsaf olmadı ama sizinkine biraz daha işlem uygulanmış galiba, oğlumu ayak üstü eliyle yaptı, tekrar neşter kullandıysa şişlik olmuş olabilir
teachersrn LtfyeAsaf muhtemelen başka bir aparat kullandığı için şişmiştir, krem vb bişey verdi mi? Sünnet olduğunda kullandığınız pomatı mı sürseniz?
LtfyeAsaf tatlisert ilkinde de şiş ve morarmıştı şimdi sanki daha da şiş gibi geçmezse tabikide götürücem ama başına gelmiş olan varsa en azından içim rahatlasın bida evladımın canı yanmasın diye soruyorum 😣😣😣
LtfyeAsaf teachersrn ilginç bi şekilde ilk sünnet olduğunda hiç bişey vermedi şu an hamezinc diye bi krem verdi onu sürüyoruz 😔
NaimeYilmaz LtfyeAsaf Merhaba, bizimde öyleydi yapışma oldu ve açtı. Bence siz doktora götürün. Belki de yeteri kadar steril edilmemişti makas. İnşallah değildir ama mikrop kapmış olabilir.
LtfyeAsaf NaimeYilmaz bizim yanımızda ellerini yıkayıp makası yeni açtı jelatininden 😢 oof o kadar korkuyorum ki