7 buçuk aylık bebeğim rahatsızlandi ateşlendi 5 gün önce ishal kusma derken acile gittik bağırsak enfeksiyonu dediler suya karıştırılan bı ilaç verdiler ve kaka kültürü aldılar böyle bı sonuç çıktı ilacı 24 saat kullandık ama hiç bişey değişmedi 2 saattebir kaka yapıyor yaşayan ya da anlayan var mıdır? Bol yağ globulu nedir