Hndsmom Arkadaşlar merhaba öncelikle devamlı uzun yol yapıyoruz. Kızım için onun rahat edeceği bir oto koltuğu önerisi istiyorum . Bütçe önemli değil ama eğer fiyat performans ürünleri de varsa neden olmasın, yardımcı olursanız sevinirim
112canan Hndsmom prego profix pro Signal çok memnunum keşke yenidoğduğunda alsaydık pusete hiç gerek kalmazdı
bebeimhosgeldin Bende bekleyim burda fiyat performans ürünü olsun arabayı çok kullanıyoruz uzun mesafede çok yapıyoruz 2 ay sonra Karstan istanbula döneceğiz inşallah güvenilir olması önemli
bebeimhosgeldin Hndsmom inşallah buraya gelirken 2 aylıktı pusetteydi sıkntı yoktu ama şimdi sığmıyor 🤣
Hndsmom bebeimhosgeldin aynen aynen 8 buçuk aylığız bizde valla puseti kucaklayıp atacak nerdeyse kendisi 😄
Hndsmom 112canan trendyolda o gözüme çarptı benim şimdi. Sanırım 0-36 kg olan değil mi ? Kaliteli duruyor baya
atlasinannesi48 Joie spin kullanıyoruz 0-18kg dönebilen çok memnunuz. Joie 0-36kg var ama o dönmüyor. Alacağınız koltuğun mutlaka adac testi olsun güvenilirlik açısından. Joielerin adac testleri yapılmış
112canan Hndsmom evet .. 360° dönebiliyo yani isterseniz öne arkaya sağa ya da sola sabit şekilde yolculuk edebiliyosunuz
Doga_sever Adac testinden iyi puan almis olmasi gerekir koltugun. Onemli olan bu. Adac testli markalar ise britax romer , besafe benim bildigim.