gizemSm Arkadaşlar oğlum 4 ay 19 günlük bir ayağı düz basıyor diğer ayağı parmaklarının üstünde bu normal mi ? Bazen de diğer ayağı düz basıp diğer ayağı parmak üstünde oluyor lütfen yardımcı olur musunuz
birprensesanesi gizemSm dört aylık bir bebek nasıl düz basabilsin ki henüz daha destekli bile oturamazken daha kemikleri yeni yeni gelişiyor normal siz ne yöne çevirseniz o yöne gider zaten ayakları