Bilseik ben 5.ayda tadımlara başlamıştım sebzelerle. Sebzeleri genelde tek haliyle pek sevmiyor çocuklar. Zamanla alışıyorlar. Sonrasında patetesi haşlayıp yoğurtla falan bermeye başlamıştım şimdi de çorbalarda yaptığım mamalarda karışık sebzeleri haşlayıp çok pürüzsüz olmayacak şekilde veriyorum. Bizde mama içiyoruz. Şöyle yapıyorum ben; kızım sabah 6-7 arası uyanıyor uyandığında mama içiyor sonra 9 gibi bi uyku çöküyor uyutuyorum 10 gibi kalkıyor kalktığında direk ben kendime de ona da kahvaltı hazırlıyorum. Sofraya beraber oturuypruz bu çok önemli. Ona sabahları irmikli yada tarhanalı yumurta yapıyorum yada haşlanmış yumurta,meyveli muhallebi,bizküvili muhallebi falan. Öğlen de meyveli yoğurt yapıyorum genelde yada sadece meyve yiyor akşam da sofraya beraber oturuyoruz. Ben genelde uykudan uyandıktan sonra önce ek gıda sonra mama veriyorum.