nefesm 9 aylik kizim 8 kilo boyu 75 sizce kizim zayifmi goren yasli teyzeler falan zayif zayif diyolar bende uzuluyorum ya cok hareketli bir bebek birde ayaga kalkiyor tirmaniyor heryere bilmiyorum sizce nasil kilosu kilo aldirmak icin napmalliyimm
tomvejerry nefesm 9 aylık kontrolüne götürdüğünde doktora danış bunu canım etraftakilerin dediğine ne bakiyosun
annebebek5200 nefesm kimseyi takmayın bence ağzı olan konuşuyor onlar hep derler zayıf da derler kilolu de derler doktorunuz normal diyorsa içiniz rahat olsun bence :)
Kubrayuksel nefesm Merhaba dogum kilosuda önemli bu noktada, ayrıca zayif değil bence millete baksanız hep zayıf ve kucuk duruyorlar zaten oglum 11 aylik 9500 kg boyu 75cm doktorum normal oldugunu soyledi dun. Hic kafaniza takmayın ulkede herkes cocuk doktoru kucucuk cocuklar 15 kgmu olsun anlayamiyorum insanlari.
eminecevik Oğlum 36 haftalık doğdu şuan 9 aylık 8200 kilosu boyuda sizinle aynı doktorum gayet normal dedi sorun yok bence herkeside dinlememek lazım
huzurluaycicek Persentil tablosuna bakmak lazım, kilo alsın diye doktor iştah açıcı d vitamini önermişti bize. Ocean two drop, içinde balik yagi var