caniminikizleri doğal içerikli yüz bakım setim var. Her akşam yüzümü jelle yıkayıp bazen normal nemlendirici krem, bazen c vitamini serumu, bazen de hyalüronik asit serumu sürüyorum. Haftada 1 kere üzüm çekirdekli peeling, bir kere de karbon maske yapıyorum, bunları yaptığım akşam sıklaştırıcı tonik de sıkıyorum, yine yaklaşık haftada 1 fazla zamanım olduğunda bu işlemlerden sonra yüzüme kuşburnu yağı sürüp gua sha taşıyla masaj yapıyorum. Önceden çok fazla bu tarz şeylerle ilgilenmezdim, yapmaya başladığımdan beri 1 ayda yüzümde gözle görülür fark oldu, annem bile yüzün beyaz görünüyor kilo aldın sandım dedi😁