Ortak bir park var arkadaşım sürekli orda bende oradayım ama çocuklarımız birlik olunca bizi yoruyolar, anlaşamıyorlar bazen güzel oynuyorlar bazen hayir ve parkta başka çocukla oynamak istemiyor oglum acaba bir süre parkı mi değiştireyim yoksa bu süreç normal mi ? 3.5 yasindayiz