Bize de doğum yaptığım hastanenin doktoru yazmıştı bitene kadar kullandık gaz sorununa falan iyi geliyordu ama kaka yapamaya etkisini bilmiyorum zaten başlarda kendiliğinden düzenli yapıyordu. 40 ı çıkınca bizim oğlan da 4 5 bazen 6 7 günde yapmaya başladı normal dedi doktor