Melkkkk bende kullanmak istiyorum yaa ama doktorum öyle deyince tereddüt ettim bişey olur mu ki kullansam çok emmiyor zaten kızım çalışıyorum mama takviyesi de alıyor ben işteyken bilemedim şimdi 2 ye bölünmüş durumda o zaman doktorlarda kimisi kullanabilirsin kimisi kullanamazsın dediğine göre