Herkese merhaba. Bebeğim 2 aylık neredeyse hiç 2 haftadır gündüz uykumuz yok. Uykuya dalamıyor zorluk çekiyor. Uyursa da 3 5 dk uyuyup uyanıyor sanki çok uyumuş da uykusunu almış gibi gözlerini açıyo yada mızırdaya mızırdaya uyanıyor. Uyumadığı için huzursuz oluyor oluyoruz. Daha önce aranızda yaşayan varmı bu durumu? Önerisi olan?