catcilek Kızlar geçen ay aldım 3-6 ay fakat aydında hava çok ılık olduğu için hiç giydiremedim soğukkende 2 aylıktı bebek büyük geldi yine giymedi 760 liraya almıştım dolapta öylece duruyor . 500 lira fiyatı. İsteyen olursa yazabilir .