pinkpanter Kızlarrrr emzirme döneminde hacamat yaptırdınız mı yaptırdıysanız faydası oldu mu? Nette yaptırılmamalı diyor ama sezaryenle doğum yaptım 4ay önce bir hastalık bitmeden biri başlıyor sizce denemeli miyim
nurrr126 Bende doğum yapalı 3 ay oldu gerçekten bende aynıyım bi hastalık bitmeden diğeri başlıyor ve aşırı bel ağrısı çekiyorum gece beşikten bebeği alırken belim kopuyor resmen bende düşünüyordum hacamat yaptırmayı ama internette yapılmaz yazınca vazgeçtim
pinkpanter nurrr126 evet ben de yapanlar yapılıyor diyorlar sorunca ama tam emin olmadan da yaptırmak istemiyorum açıkçası burada yorumlar görmüştüm o yüzden sormak istedim belki bize fikir olurlar