Bu hapı kulanan varmı regli olamadığım için verdi doktorum
Yagmurrr54 Ben kullanıyorum 3,5 aydır. 5 ay önce doğum yaptım adet olmadım henüz
Yagmurrr54 ben 2 kutu bitirdim adet olmadım kesmıstı
Yagmurrr54 Ben 10 aydır kullanıyorum regl olmadım henüz lohusa kanaması hariç
Bende kullanıyorum bebeğim 6 aylık regl olmadım henüz
Mel36 bende 3 aydan beri olmıyorum dün başladım içmeye hapı bakalım
Deletedmom_110 yan etki yaptımı
Yagmurrr54 adet olmadım
Deletedmom_110 Test yaptınız mı
Yagmurrr54 o dönem olmadım
Themom_ değerim 1.20 cıktı hamilemiyim acaba
Yagmurrr54 5> hamile diye biliyorum bi kaç gün sonra daha kan verin emin olmak icin
Themom_ inşallah değilim dir