buglemss Kızlar arazjıdw çıkan var mı bilmiyorum ama bize arda çıkmıştı tokiden geçen sene daha ne ses çıktı ne soluk bence yalandı hiç inanmıyorum artık ben ya resmen kandırmaca aralıkta dediler belli olacak aylar geçti var mı bilgisi olan
sezenliva_21 buglemss he ya bizde batman Hasankeyf ilçesindeyiz 2 sene oldu halen ne bir ses ne bir şey çıkmıyır
Rozeee Sanırım depremden dolayı durdu diye tahmin ediyorum Hatay’da yaşıyorum biliyorsunuz kıyameti yaşadık binlerce kişi evsiz kaldı şuan sadece depremzede evlerini yapıyorlar diye biliyorum
buglemss sezenliva_21 bizde İstanbul 2 seneyi geçti neredeyse hala ses Seda yok kandırdılar mı bizi bilmiyorum öyleyse bile öğrenmek hakkımız
Alfa_Mom sezenliva_21 orayı bilmiyorum canım bize 1 hafta önce mesaj geldi kat kurası çekilicek ayın 1 inde diye