Barbekusos evrim007 benim oğlum 22 Kasım doğumlu. Haziranda 7 aylik oluyordu biraz tombik bir bebekte 9 12 ve 1 yas alıyordum. Yazın salaş da olsa hoş duruyordu. Bir kac parça 6 12 alın. Biraz da 1 yas bence.
evrim007 eceliko evet 5 aylık olacak yanlız bazı ürünler de 9 aylık var acaba öyle alsam büyük gelir mi