Nisanur54 Bbegim 6 buçuk aylık boğaz enfeksiyonu gecirio iştahı yok mamayı bile zor içiyor siringayla veriyoruz arada oksuruo böyle bir durumla karsilasnlar varmı nasıl bir yol izledi nasıl itashi acilir