Benim bebeğimizde yenidoğan döneminde sıkça bu tarz sivilceler çıktı kendiliğinden geçti doktora sorduğumda da geçer dedi iki parmağınızla hafifçe dışa doğru ittirirseniz görünmez oluyorsa sıkıntıyokmuş hala görünüyorsa doktora başvurulması gerekiyormuş bu bilgiyi internetten gördüm paylaşan kişinin doktoru söylemiş tabii ne kadar güvenilir bilemem aylık kontrollerinde de doktorunuza sorabilirsiniz sağlıkla büyüsün inşallah