Sevgili anneler sanırım bebeğim dün soğuk aldı biraz ve üşüttü. Sabah uyandığından bu yana genzinde bir ses var balgam varmış gibi fokurduyor. Burun yıkama yapıyorum soğuk buhar veriyorum biraz rahatlıyor ama birkaç saat geçince yine aynı. Ve sanırım nefes almakta zorlanıyor bu yüzden de asla emmek istemiyor. Bu emme sorununu nasıl çözebilirim var mı önerisi olan?