Kızlar 20 lik dişimi 2 sene önce falan baslamıştı alttan ikisi patladı biri tamamen etinden kurtuldu ama diğer alt taraftaki şuan aşırı şekilde ağrı yapıyo yarısı ette yarısı çıktı bide üstteki yirmiliğim patladı yeni sorum şu ki çok kötü ağrıyor dis acile gitsem bisey yaparlarmi dayanılmaz bir ağrısı var niyetliyimde şuan ağrıdan duramıyorum