tgbakar Kızlar merhaba. 1 yaş bebekleri olan annişler bebekleriniz neler yapabiliyor, ne diyebiliyor ve ne gibi etkinlikler yapiyorsunuz yazar misiniz? Bir de beslenme duzeni ne sekilde ne zaman ne veriyorsunuz? 🥰
papatyam-34 tgbakar 17 aylık oğlum var aktivite yapamıyoruz çünkü daha çok tırmanmayı koşmayı seviyor 😂 kısa süreli oyuncak oynuyor onlarda kutu kulelerin içine bir şeyler saklıyoruz sonra onları buluyor falan 😂 fırlatmalı bi oyuncağı var top fırlatıyor onu çok seviyor birde süpürgesi var hiç elinden düşürmüyor sabah akşam süpürüyor 😂 traktör at ve yürüme arkadaşı köpekçiği var onlarla da zaman geçiriyor ama tabi bu saydıklarım hep kısa süreli kurtlu olduğu için hemen sıkılıyor her şeyden 😂 kelimelerine gelirsek anne baba teyze anneanne dede alo alla alla mama nerde yok gel gitti bekle dur diyor şuan aklıma gelenler bunlar ara ara dede gitti falan diyor ve kendince şive yapıyor babuğğ dedo nenoğ diye bağrıyor 😂😂 beslenme düzenimiz bazen çok güzel yiyor sabah kahvaltısında yumurta salatalık domates reçel tost yiyor öğlen çorba içiyor ara öğün yoğurt veriyorum meyve falan veriyorum akşam da bize ne yemek yaptıysam ondan yediriyorum ama diş dönemlerinde ağzına ne versem çıkarıyor hiç yemek yemiyor sadece mama istiyor bende aç kalmasın yeter ki boğazına bir şey gitsin diyerekten mama veriyorum mamayı hala bırakamadık
1balAnnesi tgbakar kızım 15 gün sonra 1 yaşına giricek. Abi baba meme diyor. Aslında yürüyor ama biraz gidip yere eğilip emekleyerek gidiyor gitmek istediği yere. Çünkü emeklemek kolayına geliyor daha hızlı gittiği için. Onun dısında oyuncaklarıyla oynuyorux ekstra bişey yapmıyorum çünkü evde bide abisi var valla ekstra etkinliklere vaktim yok. İlk oğlumda neler yapardım neler bu böyle kendi halinde büyüyor 😂 yemek konusunda çok kötüyüx hiçbişey yemiyor malesef ondan bi düzenimiz yok ben arada bişeyler teklif edip duruyorum yediği kar diye ama yok yani yemiyor 😞
papatyam-34 tgbakar normal de iki kere veriyorum bi gece uykusuna geçerken birde gece 3-4 gibi uykuda istiyor 180-210 ml falan yapıyorum ama bitirmiyor hep biraz kalıyor az yapınca da bitiriyor bu sefer ben vicdan yapıyorum acaba fazla yapsam yer miydi diye 😂 yemek yemediği zamanlar gece dahil 3-4 kere olabiliyor