Kızlar 17. Gün önce sezeryan oldum gayet iyiydim hatta çok çabuk toparlandım dün birden ne oldu bilmiyorum sezeryan yerime bi agrı girdi dikişin bittiği yer sol tarafıma sanki yeni sezeryan olmuşum onun agrısını yaşıyor gibiyim başına böle bişi gelen varmı ? Kendimimi zorladım hiç bilmiyorum resmen yürüyemiyorum ya