Kızlar aslında çok da zorlu degillerde pek tanımıyorum o yüzden sadece antin kuntin şeyleri yemiyorlar benimde dünya mutfağı takıntım olduğundan hep değişik tarif yaptığından türk yemeklerinde aşırı iyi olduğumu soyleyemem garanti tarif istiyorum birde ben pek becerikli değilim galiba emin olamiyorumda kendime size ne yapacigimi soyliyim kırmızı et yemiyorlar sadece köfte yerler o yüzden tavuklu olacak
Ya mercimek çorbası yapicam yada yoğurtlu çorba yapicam
Ana yemek olarak tavuk şiş yapmayi düşündüm işte şişe mini domates soğan da takarim özenli görünür ama tavuğun neresini almalıyım kasaba ne demeliyim cunki göğüs kuru olur diye düşünüyorum pirinç pilavı yaninada salata yapicam birde meze yaparım 2 3 çeşit tursuda koyarsam kabalık görünür sofra tatlı ne yapsam ya firinim güzel değil anca yemek pisirebiliyorum sizce iyimi birde 2 yaş sendromlu bir oğlanla uğraşıyorum birde beceriksiz olduğumuda göz önünde bulundurarak değerlendirin bakalım menüyü tatlı önerisi verin birde