birprensesanesi Pialvi bence mesaj atma ayıp olmaz bende bazen karşı komşuma bırakıyorum o kapısını açınca alıyor mesaj atma daha iyi
Pialvi birprensesanesi öyle mi dersiniz ya hiç istemiyorum mesaj atmak kendim de vermek istemiyorum kötü hissediyorum yanlış anlayacak diye
birprensesanesi Pialvi yanlış anlamaz bence bende 2 ekmeğim varsa birini karşıya asarım ya da eşim geceleri gülaç tulumba pasta çeşitli yiyecekler getiriyor onların kapısına asıyorum iki bebesi var yesinler diye yanlış anlaşılcak birşey yapmıyoruz ki☺️