Hanımlar merhabalar bebeğim 4,5 aylık ne zaman demir ilacına başladım çocuk acayip kokulu gaz çıkarıyor ve 4 günde bir kaka yapmaya başladı ve kakası yeşil renkte çok kötü kokuyor doktora yazdım ateş kusma halsizlik var mı dedi yok dedim demir ilacından mı acaba bilmiyorum sağlık ocağının verdiğinide kullanmıyorum neden böyle oldu kaka testi yaptıralım diyor geçenlerde yaptırdım bir şey çıkmadı sizce neden böyle oluyor canım sıkıldı ya offf