yildizsimsek Merhaba güzel anneler, oğlum 10 aylık ona güneş kremi bakıyorum, temiz içerikli . Sizin kullandığınız memnun kaldığınız güneş kremi markası nelerdir? ☀️
papatyam-34 yildizsimsek siveno kullandım ama oğlum çok hareketliydi yüzüne hiç sürdürmek istememişti baya zorlanmıştım sürerken sonra chicco spreyli güneş kreminden aldım çok rahat ettim kızarmadı bile cildi gayet memnun kalmıştım
Barbekusos yildizsimsek mustela. Doktorumun da tavsiyesiydi. Geçen sene 6 aylikti tatile gittigimizde en ufak bir kızarıklık olmadı.
zeyslittlebaby Siveno kullanmistim geçen yaz, bebeğim beyaz tenli olmasına rağmen hiç kızarmadı bile. Temiz içerikli :)