Oğlumun 1haftadir atesi 37.7 37.8 civarında ama 38 i hiç gecmiyo distendir dedim. İki gün önce kabızlıktan dolayı hastaneye gittik çok agliyodu ögun 3 ayrı hastane gezdim lavman yapıldı flan ateşine bişey demediler antibiyotik verdi doktor kullanıyoruz dün ateşi normaldi bugün yine 37.8 olmuş ve huysuzlugu başladı . Enfeksyon kaynaklı olsa dahada yükselir hemde antibiyotik kullaniyo diyorum kendi kendime ama diş ateside 1 hafta surermi bilemedim bu bı haftada sadece iki gün ateşi normaldi .