kuzeyanne_ Kızlar perşembe sezeryan ameliyatim var.Gogus uçlarım şimdiden hassasiyeti,sanki uçlarım ayrılmaya başladı.Emzirme sonrası yara olmaması için neler yapmalıyım?İlk doğumunda çok çile çekmiştim.Fikirlerinize ihtiyacım var?
Honki_Ponki kuzeyanne_ lansinoh kullnmaya başlasaydın keske ama hala kulana bilirsin tabi birde hindistan cevizi yagı sür bol bol yada çörek otu birde E vitamini kapsül yagda süre bilirsin bu üçü iyi gelir dogum öncesi dogum sonrası da öle iyi gelir cildi besliyorlar
defnemiraybebek kuzeyanne_ lansionin bende hiö etki etmedi boşa para verdim Gümüş kapak ve kataron yağı çok hızlı şekilde topladı
annebebek5200 kuzeyanne_ ben doğuma 1 ay kala lansinoh kremine başlamıştım hiçbir faydasını görmedim doğum dan sonra göğüs uçlarım çok yara oldu denemediğim şey kalmadı mahfolmuştum en son kantaron yağı sürüp gümüş kapak kapatiyordum o iyi geldi
kuzeyanne_ annebebek5200 sağol canim Allah razı olsun gümüş kapağı ilk cocugumda denemiştim bende işe yaramamisti ama kantaron yağını deneyecegim
annebebek5200 kuzeyanne_ ben onun sayesinde rahatlamıştım umarım sizde işe yarar gerçekten çok zor o yüzden sizi çok iyi anlıyorum 😊
mamacitaS kuzeyanne_ lansinoh kullandim ama etki etmezse ve daha iyi bir sey ararsaniz garmastan pomat aklinizda olsun
CLEXAN06 Kakao Yağı ve Hindistan cevizi yağını birleştirip sürün bebişiniz emdiğinde de sorun teşkil etmez . Ben kullandım çok faydalı asla yara bile olmadı