Katarss evet abartıyorsunuz☺️O bebek daha küçüçük minnacık hemde Her bebeğin gelişimi çokkk farklı 4 çoçuğum var 4 düde çok farklıydı sanki 4 ünüde başkası doğurmuş gibi …şuan dilden daha önemli şey baş çevresi kaç cm ayına göre normalmi,desteksiz oturabiliyormu ,başını tutabiliyormu bunlardan bir kaçı olabilir Ama olmuyorsada hemen Farklı düşünülmez doktora mutlaka içinde aklında kalanı sormalısınız