bseceylan Merhaba anneler bebeğim 2 aylık olacak kafasini arkası düz Düz kafa yastığı almayı düşünüyorum marka önerisi ve nasıl kullanılıyor yardımcı olur musunuz 🙏😊
birprensesanesi bseceylan Trendyoldan aldım halzey çok iyi pamuklu terletmede yapmıyor işe de yarıyor iki yanda lastikleri var zaten sıkıyorsun minikler düz yatıyor
bseceylan birprensesanesi oğlumu sağa sola cevirmeme gerek kalmıyor ozaman dimi Lastikleri iki tarafda. Sıkıp düz yatması mi gerekiyor Yoksa bir gün bir tarafj sonra diğer tarafın lastiklarrini mi sıkmak gerekiyor Ne kadar sürede sonuç aldiniz
birprensesanesi bseceylan hayır kalmıyor ortası boş zaten düz yatsada hiç birşey olmuyor doğduğundan beri onu kullanıyorum gayet iyi iki lastiği sıkıp yatırıyorsunuz
oznuremirozdmr Benimde bu konuyla ilgili postun var doktorumuz önerdi halzey yastığı daha gelmedi ama işe yarayacağına inanıyorum bende
bseceylan anneyimmmben işe yaramadı maalesef zamanla kendi sağa sola dönmeye başlayınca biraz düzeldi