beybimeybi çok sağol canımm. Benim bebeğim de kabız oldu çok ıkınıp kıpkırmızı oluyordu. Zorla keçi pisliği gibi çıkarmıştı. Zeytinyağına kulak pamuğunu batırıp poposundan içeri azıcık sokunca hemen çıkardı ve rahatlayıp uyudu. Eğer uzun süredir yapamıyorsa siz de bunu deneyebilirsiniz.