edefneee arkadaşım Vestel olanını kullanıyor birkaç kez beraberken yemek yapıldı bayıldım. Ben düdüklüden korkarım evde yok o yüzden bizde alsak mı diye düşündük hatta 5 dk önce eşimle bunu konuşuyorduk🤭 yapıştırmıyor, süresi belli, farklı ürünlere farklı ayarı var çok güzel gerçekten.