Bebeğim 5 aylık insanlarla tanışmak telefonda konuşunca tepki veriyordu gülüyordu konuşmaya çalışıyordu şimdi insanları görmezden geliyor. Oyun matına koyduğum zaman oyuncakları çekiyordu onlarla ilgileniyordu şimdi koyuyorum öyle boş boş sırt üstü yatıyor. bu durumda olan var mı normal mi bu durum doktora götürmeli miyim