Bebeğim dişleri kabarık iki gündür de ateşi var fakat 38 i geçmiyor. Huzursuz uyku düzenimiz şaştı herşeye tamam ama emmekte istemiyor aç aç uyuyor yani okuyorum her yerde emmek istememesi normal de bu kadar aç durması normal değil 5 saat emmediği oluyor zaten tek göğüsümden süt çok az geliyor diğerini emiyor sadece az geleni sağım yaparak arttırmaya çalışıyorum . Yada yatarak emziriyorum o memeyi çaktırmadan anlamıyor . Ama bu emmek istememe neden anlamıyorum