eslemoms_ Tutması için ne yapabilirim ya da hangi emziği önerirsiniz şunu kesin tutar dediğiniz emzik var mı
Snglkargc_0107 eslemoms_ kaç aylık ki bebeğiniz bizimki 9 aylık hiç almadı hala almıyor zorlamayın hiç bi zaman evet bazen kolaylık oluyordur ama benimki de almadı hiç
Birannebirfurki eslemoms_ bütün emzik çeşitlerini denedim hiçbirini tutmadı ama daha küçükse avent veya bibs deneyebilirsin
Muhammedaliannesi eslemoms_ eğer huzursuz bir bebek değilse hiç vermeyin ama Philips avent alabilirsiniz benim bebeğim çok ağlıyordu alerjik bir bebekti uykuya geçişlerde Philips avent kullanıyoruz onun dışında bir çok emzik denedim tutmadı
Seftaliannesi eslemoms_ oğlum 6 aylık oldu denemediğim emzik kalmadı ama hiçbirini tutmadı maalesef bende saldım artık
Snglkargc_0107 eslemoms_ anne göğsüne en yakın aventin ezikleri diyolar diye ben aldım denedim ama onu da almadı bazı bebekler alıyor tabiki ama çokta zorlamayın derim çünkü kaç tane emzik denediysem bebeğim almadı hiç
Snglkargc_0107 eslemoms_ öyle tabi özellikle uçak yolculuklarında ve uyuturken ama tutmayınca tutmuyo benim kızım gibi😊
egeninmother eslemoms_ ah keşke bende doğumdan beri deniyorum philips avent aldık emzik tutmuyor sinirleniyor ağlıyor keşke tutsa 😒 çalışıyorum zorlanacağım 2 ay 17 günlük
gamzeci Bebegım 6 aylık emzik kabul ettiremedik kauçuk onerdıler bıze ama kabul etmedi onu genelde kabul ediyorlar mış deneye bilirsiniz
gamzeci eslemoms_ inşallah tutar bazen cok kolaylık oluyor bızımkı memeyı emzik yaptı sureklı ağzında uyurken ağlarken gaz sancısı yaşarken her şekilde meme de teselli buluyor zorluyor bu durum beni