Kızlar iki hafta önce mantar olabilir diye kadın doğuma gitmiştim. Baktı smear testi yaptı. Daha önce yaptırdınız mı dedi. Hayır dedim. İki hafta sonra sonuçları takip et dedi. Sorum şu bütün kadın doğum polikliniklerinde yapılıyor mu bu test? Aklıma takıldı. Hiçbir şey de demedi.