Bebeğim 8.5 aylik oldu ama bu ara kafamı kurcalayan bişeyler var. Fiziksel olarak bir sorunu yok şükür haraketli biseyler keşfetmeye çalışan yaramaz bı bebek. Bahsedeceğim şey çok farklı. İlk bebeğim bilgim yok belki komik belki çok şey bekliyorsun diyen olacak ama yapar yapmaz bilmiyorum. Mesela bul tak oyuncaklara ilgisi yok ben takarım o çıkarır ben kule yaparım o yıkar asla taklit etmiyor daha bu tarz oyuncaklar için erken mi bilmiyorum bay bay gel gel öğretmeye çalışıyoruz taklit etmiyor bu tarz şeylerden bu aylarda neleri yapması lazım dediğim gibi ilk çocuğum daha önce de pek bebek gormedim yeğenim vs yok bilgim sıfır. Bu aylarda neler yapması lazım kıyaslamak için değil ama acaba tam ilgilenemiyor muyum diye içimde bı dert var bu ara yardımcı olursanız sevinirim