Merhaba arkadaşlar ben uzun süredir araştırma yaptım kızım meme bağımlısı bıraktırmak istiyorum 23 aylık emdiği için yemekte yemiyor doğru düzgün ilk iki gün kullandım egg faln dedi kapattı ağladı başka şeylerle oyaladım bugün yine sürmüştüm baktı ve emmeye devam etti ne yapıcağımı bilemedim şimdi tekrar aynı döngüye girmek istemiyorum nasıl başka türlü bıraktırabilirim