14 aylık bir bebeğim var bilinçli anne baba demiyor kolay kolay bizi taklit etmiyor bay bay yapmıyor kendi yemiyor biliyorum her bebek kendine özel gelişimi var ama insan istemsiz olarak kıyas yapıyor ve başka bir problemi var acaba diye kafamda kurup duruyorum ev işleri bir yandan yemek vs fiziksel ve psikolojik olarak inanılmaz çöküntüdeyim inanın ne yapacağımı hiç bilmiyorum