2.ay aşılarının 2.dozu yapılıyor 4.ayda sadece koldan verem aşısı olmayacak. 2.ay aşıları bizde birşey yapmamıştı ama 4.ay aşıları hafif ateş yaptı ilk gece sonra geçti. Canlı aşı olmadığı için banyo sorun olmuyor ama ben her zaman gitmeden 1 gün önce yıkıyorum o gün yıkamıyorum bebeğimi